پمپ وکیوم رینگ آبی
نوشته شده توسط : mostafa

پمپ  وکیوم رینگ آبی محصولی کارآمد و صرفه جویی در مصرف انرژی است که توسط شرکت ما در ترکیب با فناوری پیشرفته وارداتی تولید شده است.

پمپ  وکیوم رینگ آبی

وکیوم آبی 40 متر مکعب

پمپ وکیوم رینگ آبی 100 متر مکعب بر ساعت

پمپ وکیوم رینگ آبی 100 متر مکعب بر ساعت

ویژگی های اصلی پمپ  وکیوم رینگ آبی:

۱٫ کلیه یاتاقان ها برای اطمینان از موقعیت دقیق و پایداری بالای پمپ در حین کار ، محصولات وارداتی هستند.

۲- پروانه از آهن انعطاف پذیر qt400 یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا از پایداری پمپ در شرایط شدید اطمینان حاصل شود و طول عمر پمپ را افزایش می دهد.

۳٫ این پوسته از ورق استیل یا استیل ساخته شده است تا طول عمر پمپ های سری ۲BE1 را افزایش دهد.

۴- آستین شافت از استیل ضدزنگ ساخته شده است. در مقایسه با مواد معمولی ، عمر سرویس پمپ ۵ برابر افزایش می یابد.

۵- قرقره کمربند V (هنگامی که کمربند پمپ را هدایت می کند) برای حفظ قابلیت اطمینان پمپ و افزایش طول عمر آن ، قرقره ای با دقت بالا را با بوش مخروط پذیر استفاده می کند. و بارگیری و تخلیه آن بسیار آسان است.

۶٫ از جفت برای هدایت مستقیم پمپ استفاده می شود. قطعات انعطاف پذیر اتصال دو نیم اتصال از جنس پلی اورتان است که باعث می شود پمپ قابل اطمینان تر باشد.

۷٫ طراحی منحصر به فرد تنظیم جداکننده در بالای پمپ موجب صرفه جویی در فضا و کاهش صدا به طور موثر می شود.

۸٫ تمام قطعات توسط ماسه رزین ریخته می شوند و سطح پمپ را بسیار صاف می کنند. لازم نیست سطح پمپ را با بتونه بپوشانید و گرما را به طور مؤثر از بین برد.

۹- از مهرهای مخصوص (قطعات اختیاری) برای ورودی طولانی در پمپ برای جلوگیری از نشت استفاده می شود.

پمپ وکیوم رینگ مایع ساختار تک مرحله و تک کاره ، که از نظر ساختار ساده ، در نگهداری مناسب ، قابل اعتماد در کار ، راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی است. این می تواند در شرایط شدید جریان زیاد و جریان زیاد اعمال شود. نوسانات بار شوک و غیره

این پمپ ها معمولاً برای پمپ بنزین بدون ذرات جامد به منظور بدست آوردن گاز نامحلول و غیر خورنده در خلا در ظرف بسته شده استفاده می شوند.

با تغییر مواد ساختاری می توان از آنها برای پمپ بنزین های خورنده یا مایعات خورنده به عنوان مایعات کار استفاده کرد. و همچنین می توانند از طریق موتورهای ضد انفجار گازهای قابل اشتعال و قابل احتراق را استنشاق کنند.

پمپ و کمپرسور خلاء حلقه آب یکی از تجهیزات اصلی مورد استفاده برای مکش و فشرده سازی گاز است. در مقایسه با سایر تجهیزات خلاء کم ، پمپ خلاء حلقه آب و کمپرسور مزایای زیر را دارند:

ویژگی های اصلی پمپ خلاء رینگ مایع و ساختار کمپرسور:

۱٫ کلیه یاتاقان ها با یاتاقان های اصلی وارد می شوند تا از قرار گیری دقیق پروانه پمپ خلاء ۲BE1 و پایداری بالایی در کار استفاده کنند.

۲- مواد پروانه همه از ورق چدن یا استیل گره ای با جوش ساخته شده اند که به طور کامل پایداری پروانه پمپ خلاء ۲BE1 را در شرایط نامساعد مختلف تضمین می کند و باعث افزایش عمر سرویس پمپ خلاء ۲BE1 می شود.

۳٫ بدنه پمپ از صفحه فولادی ساخته شده است که می تواند طول عمر پمپ خلاء ۲BE1 را افزایش دهد.

آستین شفت پمپ خلاء ۴٫۲be1 قسمت آسانی آسیب دیده است. این ماده از فولاد ضد زنگ کروم بالا در فرآیند توسعه ساخته شده است که پنج برابر عمر مواد معمولی است.

۵- قرقره کمربند (درایو کمربند) استاندارد قرقره مخروطی با دقت بالا را تصویب می کند که قابل اعتماد ، بادوام و آسان برای برچیدن تخلیه است.

۶٫ اتصال (درایو مستقیم) اتصال جفت الاستیک استاندارد با قدرت بالا را تصویب می کند و عنصر الاستیک از پلی اورتان ساخته شده است ، با عملکرد پایدار و قابل اعتماد و ماندگاری طولانی.

۷٫ جداکننده منحصر به فرد آب هوای بالایی موجب صرفه جویی در فضا و کاهش صدا به طور موثر می شود.

۸- کلیه ریخته گری ها از ماسه رزین با کیفیت خوب سطح ساخته شده است. نیازی به سوراخ سوراخ روی سطح ریخته گری نیست ، بنابراین پمپ خلاء ۲BE1 دارای بهترین اثر دفع گرما است.

۹- کلیه مهر و موم های مکانیکی (لوازم جانبی اختیاری) قطعات وارداتی هستند که به طور کامل تضمین می کند که پمپ های خلاء سری ۲BE1 در عملکرد طولانی مدت نشت نخواهند داشت.

۱۰- دیوار داخلی پمپ تقریباً بیضوی است تا از بهترین اثر پمپاژ اطمینان حاصل شود.





:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم رینگ آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: